Poskytované služby

Klíčové služby, poskytované společností TopTech Brno, jsou založeny na analýze potřeb a definici cílů zákazníka popsaných v Úvodní studii projektu, na rychle provedené Implementaci a garanci Servisních služeb, které umožňují budoucí rozvoj informačního systému INmedias směrem k individuálním požadavkům zákazníka deklarovaným až po předání IS do rutinního užívání.

 

Úvodní studie projektu

Provádí se za účelem definování cílového stavu projektu a popisuje všechny nezbytné způsoby řešení, které za předpokládaného nasazení IS INmedias povedou k dosažení cíle. Studie má formu textového dokumentu a obvykle obsahuje následující kapitoly:

  • Analýza stávajícího stavu,
  • Stanoviska k jednotlivým požadavkům zákazníka,
  • Popis cílového stavu,
  • Popis způsobu řešení jednotlivých oblastí a procesů,
  • Způsob řešení specifických požadavků zákazníka (návrh úprav IS INmedias, zpracování nových funkcí a sestav),
  • Návrh rozsahu školení klíčových uživatelů zákazníka,
  • Návrh hardware, systémového software a způsobu komunikace s jinými programy,
  • Posouzení konverzí stávajících dat zákazníka,
  • Harmonogram realizace projektu,
  • Cenová kalkulace projektu.

Úvodní studie projektu se stává technickou přílohou následné smlouvy o dílo zajišťující dodávku a implementaci IS INmedias.

 

Implementace

V rámci etap implementace IS INmedias probíhají kroky dohodnuté v úvodní studii projektu. Jde především o:

  • Instalace IS INmedias na počítačové síti zákazníka,
  • Instalace databázového stroje – MS SQL Server,
  • Nastavení parametrů IS,
  • Provedení školení uživatelů,
  • Realizace specifických úprav, nových funkcí a výstupů,
  • Předání IS do zkušebního provozu,
  • Předání IS do rutinního provozu.

Servisní služby

Předáním IS INmedias do rutinního provozu obchodní spolupráce většinou nekončí. I v budoucnu probíhají odborné konzultace, ze kterých mohou vzniknout další požadavky a IS se tak stále vyvíjí pro individuální potřeby zákazníka.

Rámec obvyklých služeb a činností, poskytovaných ve prospěch zákazníka, vymezuje „Smlouva o správě a pozáručním servisu informačního systému INmedias“. Jejím předmětem je souhrn pravidel řešících

  • Konzultační den v sídle zákazníka za účelem vyřešení sjednané problematiky,
  • Zpracování nového/úpravu stávajícího tiskového výstupu z INmedias,
  • Správa SQL databáze prostřednictvím vzdáleného přístupu,
  • Zpracování programové úpravy funkcionality IS INmedias.

 

Máte zájem o náš informační systém? Máte další otázky? Napište nám, vše vám rádi předvedeme a ukážeme