Poskytované služby
Klíčové služby, poskytované společností TopTech Brno, jsou založeny na analýze potřeb a definici cílů zákazníka popsaných v Úvodní studii projektu, na rychle provedené Implementaci a garanci Servisních služeb, které umožňují budoucí rozvoj informačního systému INmedias směrem k individuálním požadavkům zákazníka deklarovaným až po předání IS do rutinního užívání.
Úvodní studie projektu
Provádí se za účelem definování cílového stavu projektu a popisuje všechny nezbytné způsoby řešení, které za předpokládaného nasazení IS INmedias povedou k dosažení cíle. Studie má formu textového dokumentu a obvykle obsahuje následující kapitoly:
- Analýza stávajícího stavu,
- Stanoviska k jednotlivým požadavkům zákazníka,
- Popis cílového stavu,
- Popis způsobu řešení jednotlivých oblastí a procesů,
-
Způsob řešení specifických požadavků zákazníka (návrh úprav IS INmedias, zpracování nových funkcí a sestav),
- Návrh rozsahu školení klíčových uživatelů zákazníka,
- Návrh hardware, systémového software a způsobu komunikace s jinými programy,
- Posouzení konverzí stávajících dat zákazníka,
- Harmonogram realizace projektu,
- Cenová kalkulace projektu.
Úvodní studie projektu se stává technickou přílohou následné smlouvy o dílo zajišťující dodávku a implementaci IS INmedias.
Implementace
V rámci etap implementace IS INmedias probíhají kroky dohodnuté v úvodní studii projektu. Jde především o:
- Instalace IS INmedias na počítačové síti zákazníka,
- Instalace databázového stroje – MS SQL Server,
- Nastavení parametrů IS,
- Provedení školení uživatelů,
- Realizace specifických úprav, nových funkcí a výstupů,
- Předání IS do zkušebního provozu,
- Předání IS do rutinního provozu.
Servisní služby
Předáním IS INmedias do rutinního provozu obchodní spolupráce většinou nekončí. I v budoucnu probíhají odborné konzultace, ze kterých mohou vzniknout další požadavky a IS se tak stále vyvíjí pro individuální potřeby zákazníka.
Rámec obvyklých služeb a činností, poskytovaných ve prospěch zákazníka, vymezuje „Smlouva o správě a pozáručním servisu informačního systému INmedias“. Jejím předmětem je souhrn pravidel řešících
- Konzultační den v sídle zákazníka za účelem vyřešení sjednané problematiky,
- Zpracování nového/úpravu stávajícího tiskového výstupu z INmedias,
- Správa SQL databáze prostřednictvím vzdáleného přístupu,
- Zpracování programové úpravy funkcionality IS INmedias.